A A A

Google Chrome 71 kontra „złe” reklamy

7 listopada 2018, 07:00
Nowa wersja przeglądarki Google Chrome rozprawi się z wybranymi formatami reklamowymi. Amerykańska firma zapowiedziała, iż będzie ostrzej traktować wybrane treści pojawiające się na ekranach użytkowników.
Google Chrome 71 kontra „złe” reklamy

Google po raz kolejny chce ograniczyć reklamy działające w szkodliwy sposób na komfort podczas przeglądania sieci przez użytkowników. Nowe zasady, które wejdą w życie wraz z przeglądarką Chrome w wersji 71 mają rozprawić się z reklamami, które zachęcają do kliknięcia w wybrany przycisk. Amerykańska firma ma zamiar zaznaczyć je na każdej stronie i dać twórcom 30 dni czasu na usunięcie ich z witryny - jeśli tego nie zrobią, to przeglądarka Chrome po prostu przestanie wyświetlać tego typu elementy.

Firma z Mountain View po raz kolejny pokazuje również, iż w ten sposób chce promować własne formaty reklamowe na większości stron oraz blogów.

Aktualizacja przeglądarki Chrome powinna pojawić się w przeciągu kilku najbliższych tygodni.


Tagi:
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto