A A A

80 milionów USD na kampanie przeciwko Google

27 maja 2009, 11:36
Można powiedzieć, że Microsoft bierze się za Google. Po kampanii, w której głównym celem było Apple, firma z Redmond ma zamiar przeznaczyć pokaźną sumę na stworzenie podobnej kampanii, tym razem przeciwko Google.
80 milionów USD na kampanie przeciwko Google

Chodzi oczywiście o promocję nowego silnika Bing (kodowa nazwa Kumo – więcej pod tym adresem), który ma wzmocnić pozycję wyszukiwarki Microsoftu na rynku. Obecnie Live Search Microsoftu ma nieco ponad 8% udziałów w rynku.

Na kampanie Microsoft chce przeznaczyć od 80 do 100 milionów dolarów. Wiadomo także, że spoty będą sugerować, iż z wyszukiwarkami obecnymi na rynku nie wszystko jest do końca w porządku.

Jak wiemy, Google nigdy nie musiało reklamować swojego produktu, ciekawe zatem, jak zachowa się w takie sytuacji. Tym bardziej gdy dojdzie do bezpośredniego ataku. Warto pamiętać, ze w tej chwili Google kontroluje większość rynku, ale takiego przeciwnika jak Microsoft nie można lekceważyć.

Źródło: CNET


Tagi: internet
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto