A A A

Apple pozwolił na reklamy w powiadomieniach

5 marca 2020, 15:10
Notyfikacje push będą teraz zawierały reklamy.
Apple pozwolił na reklamy w powiadomieniach

Apple zaktualizował warunki korzystania z zasobów App Store. Wzrok przykuwa szczególnie jeden paragraf, który opisuje  zmiany w wyświetlaniu reklam. Firma pozwala teraz na wysyłanie użytkownikom treści promujących produkty i zezwala koncernom na wykorzystywanie w tym celu powiadomień push.

W paragrafie oznaczonym jako 4.5.4 możemy przeczytać, że co prawda zgoda na powiadomienia push nie jest wymagana do działania aplikacji ani też nie są one wykorzystywane do wysyłania informacji osobistych i poufnych, jednak zmieniło się stosowanie tego rozwiązania w celach promocyjnych. Od teraz powiadomień nie należy używać do promocji ani celów marketingowych w sposób bezpośredni, chyba że użytkownik na to pozwolił. W apce musi być też możliwość rezygnacji z przesyłania treści reklamowych. Użytkownik będzie więc narażony na informacje marketingowe, chyba że zadecyduje inaczej.

Nowe ustalenia rozszerzają możliwości promocyjne deweloperom, jednocześnie dając użytkownikom wrażenie, że mają realny wpływ na otrzymywane treści. Producenci muszą teraz dostosować publikowane aplikacje do nowych wymogów w sklepie Apple'a. Na poczynienie koniecznych aktualizacji mają określony czas.

fot. AppStore


Paula Jeziorska
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności

Nowa technika izolowania głosów
15 lipca 2020
Podczas międzynarodowej konferencji na temat uczenia maszynowego badacze z Facebooka zaprezentowali metodę oddzielania nawet 5 głosów osób...



Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto