Droższe, bo polskie
3 marca 2011, 11:07
Stocki zdjęciowe już na stałe zagościły w internecie. Polski bank zdjęć Photogenica ogłosił, że teraz co tydzień dodaje do swojej oferty 50 tys. zdjęć.
Każdy tydzień w banku zdjęć ma swoją własną tematykę, w tym np. piękno i uroda, biznes, styl życia, kulinarne zdjęcia, kreatywne zdjęcia, zdjęcia dzikiej natury.
- "Są to bardzo ciekawe kreatywne utwory do zastosowań reklamowych, pochodzące zarówno od wielu fotografików z Polski, Europy Centralnej, jak również od jednego z najbardziej uznanych kreatywnych brandów fotograficznych Corbis /Veer. Akcja będzie trwała kilka miesięcy - mówi Andriej Szypiłow, Prezes Zarządu Photogenica.
Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami pod koniec ubiegłego roku Photogenica poszerzyła swoją ofertę o kilka tysięcy fragmentów wideo w jakości HD. W ten właśnie sposób - oferując użytkownikom prawie 11 mln utworów - zdjęć, grafik, grafik wektorowych oraz klipów wideo.
W porównaniu do zachodnich partnerów (Shutterstock, Fotolia, Istockphoto,...) ceny nie porażają, ale nie odbiegają bardzo od średniej, a w ofecie możemy znaleźć polskie akcenty z wielu miast, których ze świecą szukać w światorych serwisach.
Kupując zdjęcie w jednym z banków zdjęć, warto zapoznać się z oferowanymi licencjami, bowiem różnią się one szczegółami. Np. kupując zdjęcie w Fotolii, można opublikować ją jako okładkę do książki, a w Photogenice trzeba wykupić już droższą licencję rozserzoną.
Każdy tydzień w banku zdjęć ma swoją własną tematykę, w tym np. piękno i uroda, biznes, styl życia, kulinarne zdjęcia, kreatywne zdjęcia, zdjęcia dzikiej natury.
- "Są to bardzo ciekawe kreatywne utwory do zastosowań reklamowych, pochodzące zarówno od wielu fotografików z Polski, Europy Centralnej, jak również od jednego z najbardziej uznanych kreatywnych brandów fotograficznych Corbis /Veer. Akcja będzie trwała kilka miesięcy - mówi Andriej Szypiłow, Prezes Zarządu Photogenica.
Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami pod koniec ubiegłego roku Photogenica poszerzyła swoją ofertę o kilka tysięcy fragmentów wideo w jakości HD. W ten właśnie sposób - oferując użytkownikom prawie 11 mln utworów - zdjęć, grafik, grafik wektorowych oraz klipów wideo.
W porównaniu do zachodnich partnerów (Shutterstock, Fotolia, Istockphoto,...) ceny nie porażają, ale nie odbiegają bardzo od średniej, a w ofecie możemy znaleźć polskie akcenty z wielu miast, których ze świecą szukać w światorych serwisach.
Kupując zdjęcie w jednym z banków zdjęć, warto zapoznać się z oferowanymi licencjami, bowiem różnią się one szczegółami. Np. kupując zdjęcie w Fotolii, można opublikować ją jako okładkę do książki, a w Photogenice trzeba wykupić już droższą licencję rozserzoną.
Komentarze (0)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.