Efektywne zarządzanie kontaktami biznesowymi
Firma DYMO wprowadziła na polski rynek system CardScan. Jest to połączenie szybkiego skanera wizytówek oraz oprogramowania do zarządzania kontaktami biznesowymi.
System umożliwia pozyskiwanie danych kontaktowych. By tego dokonać wystarczy wsunąć wizytówkę w szczelinę skanera, a następnie urządzenie automatycznie skanuję oraz przetwarza grafikę napisu na ciąg znaków. Tekst jest następnie zamieszczany w odpowiednich polach elektronicznej książki adresowej.
Dzięki dołączonemu oprogramowaniu do zarządzania kontaktami, użytkownik bez trudu odnajdzie szukaną osobę, a dostępną bazę kontaktów można w każdej chwili wyeksportować do plików takich formatów jak Microsoft Outlook. Outlook Express, Microsoft Excel czy Palm Desktop.
Urządzenie zasilane jest poprzez kabel USB łączący go z komputerem i umożliwia skanowanie wizytówek w 7 językach z 14 różnych krajów. Gama produktów CardScan obejmuje trzy modele, zróżnicowane pod kątem oczekiwań użytkownika.