A A A

Facebook wprowadzi limit wyświetlanych reklam

7 listopada 2019, 16:15
Liczba jednocześnie emitowanych na Facebooku reklam ma zostać ograniczona już w nadchodzącym roku.
Facebook wprowadzi limit wyświetlanych reklam

Facebook zapowiedział zmiany dla reklamodawców emitujących swoje ogłoszenia w portalu. Od połowy przyszłego roku ma obowiązywać zasada ograniczonej liczby reklam, które każda strona może uruchomić w jednym czasie. Szczegółowe informacje na ten temat mają się pojawić na początku roku, więc reklamodawcy będą mieli czas na dostosowanie swoich kampanii do nowych zasad.

Aby pomóc firmom w przygotowaniu się do zmian, Facebook udostępnił nową wersję marketingowego interfejsu API (Marketing API 5.0), wyposażonego w API Ad Volume – narzędzie, które ma pomóc w śledzeniu i kontroli liczby emitowanych obecnie reklam.

Facebook uzasadnia wprowadzane zmiany argumentem, że zbyt dużo emitowanych jednocześnie reklam wpływa na obniżenie ich skuteczności.

fot. KevinKing – Pixabay


Barbara Blaczkowska
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności



W to mi graj
21 listopada 2019
NZXT prezentuje swój pierwszy zestaw audio dla graczy.

Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto