A A A

Inteligentny billboard w Tokio

16 lipca 2010, 12:20
Inteligentny billboard w Tokio

Inteligentny billboard stanął w Tokio. Reklamy, które wyświetla, są dobrane do grupy docelowej, znajdującej się akurat w jego zasięgu.

Możliwe jest to dzięki zastosowaniu w nim kamer analizujących wiek oraz płeć osób patrzących w danej chwili na billboard. Przykładowo, jeżeli system uzna, że wśród obserwatorów przeważają osoby starsze, wyświetlona zostanie reklama leków na serce. Młode osoby zobaczą natomiast, na przykład, reklamy zabawek.

Jak widać, reklama kontekstowa wyszła z internetu na ulice.


Tagi:
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto