A A A

Kłopoty Samsunga na chińskim rynku

11 lipca 2016, 14:30
Już jakiś czas temu Samusng wypadł z pierwszej trójki największych producentów w Chinach, obecnie walczy o utrzymanie się na piątym miejscu. Póki co jednak lepiej nie będzie.
Kłopoty Samsunga na chińskim rynku

Jak donosi The Korea Herald, ubiegłoroczny przychód Samsunga ze sprzedaży smartfonów w Chinach wyniósł 31 trylionów wonów. W 2014 kwota ta była wyższa o 3 tryliony, a w 2013 aż o 9 trylionów.

Jest to zaledwie 15 proc. wszystkich wpływów producenta. To niedużo, poza tym, jak widać, tendencja jest spadkowa i aby przywrócić opłacalność, koreański producent będzie musiał się solidne nagimnastykować. Zadania nie ułatwiają lokalne marki takie jak Huawei, Xiaomi, Vivo czy Oppo, które w ekspresowym tempie rosną w siłę. Czy Samsung, wzorem Sony, odpuści rynek chiński? Na razie nic na to nie wskazuje.

Zdjęcie główne pochodzi ze źródła: ©123RF/PICSEL


PC Format / Informacja prasowa
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


YouTube walczy z mową nienawiści
13 grudnia 2019
Serwis zaostrza zasady dotyczące publikacji treści i zapowiada usuwanie filmów obrażających lub poniżających innych z powodu ich rasy,...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto