A A A

Lewandowski ambasadorem Huawei na Europę

11 maja 2020, 11:20
Koncern rozszerzył kontrakt z Robertem Lewandowskim na potrzeby kampanii na Starym Kontynencie.
Lewandowski ambasadorem Huawei na Europę

Zmiany w kontrakcie

Wszystkie materiały z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego wyprodukowane przez polski oddział Huawei będą mogły zostać wykorzystane na potrzeby kampanii reklamowych przez inne kraje europejskie.

Osoby odpowiedzialne za promocję marki w Polsce podsumowują, że podjęcie współpracy z Robertem Lewandowskim w 2015 r. to ważny moment w historii Huawei w Polsce. Dało to impuls do szybkiego wzrostu zarówno udziałów rynkowych, jak i wskaźników mierzących siłę marki.

Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu i digitalu w polskim oddziale Huawei, podkreśla, że Polacy kochają rodzimego piłkarza i z chęcią sięgają po produkty przez niego polecane. Jak podkreśla, rozszerzenie kontraktu na całą Europę świadczy o sile oddziaływania obu marek – zarówno Huawei, jak i Roberta Lewandowskiego. Dlatego ich współpraca się zacieśnia.

 

Piłka w grze

Sam Lewandowski opowiada o swojej pracy z Huawei jako o przygodzie. Podkreśla, że motto promowane przez markę za jego pośrednictwem, czyli „make it possible", jest zgodne z tym, co sam czuje i czym kieruje się w życiu.

Piłkarz brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki, usługi oraz produkty z portfolio: smartfony, laptopy, tablety, akcesoria i wearables. Aktualnie promuje najnowsze, flagowe smartfony z serii Huawei P40 oraz smartwatch Huawei Watch GT2e. Ambasador obecny był również w kluczowych momentach życia marki – podczas otwarcia pierwszego sklepu Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, w kampanii promującej otwarcie sklepu internetowego huawei.pl, a także w ostatniej kampanii brandowej: „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo".

W grudniu 2019 r. Robert Lewandowski w towarzystwie żony wziął też udział w kampanii i spotach telewizyjnych promujących świąteczną ofertę produktową Huawei.

Według specjalistów rozszerzenie na kraje europejskie kampanii reklamowych z udziałem Lewandowskiego to szansa dla Polski na uświadomienie Europie, że mamy swój wpływ na rynek, i zaznajomienie mieszkańców innych krajów z historią i tradycją Polaków.

fot. Huawei


Paula Jeziorska
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności

Discord nie tylko dla graczy
3 lipca 2020
Aplikacja rozpoczyna rebranding, który ma poszerzyć grono odbiorców, przede wszystkim spoza kręgu graczy.

Policja odszyfrowała przestępców
3 lipca 2020
Europejskie służby użyły złośliwego oprogramowania, by rozpracować bandytów. W Wielkiej Brytanii aresztowano prawie 750 osób.


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto