A A A

Microsoft partnerem polskiej wersji internetowego serialu Lonelygirl15

22 stycznia 2009, 10:56
Microsoft został partnerem polskiego serialu internetowego "n1ckola", największej produkcji w historii spółki Agora. Projekt jest oparty na światowym megahicie "LonelyGirl15", którego każdy odcinek oglądało po kilkaset tysięcy ludzi (łącznie obejrzano go 130 milionów razy). Amatorskie wideo okazało się jednak oszustwem.
Microsoft partnerem polskiej  wersji internetowego serialu Lonelygirl15

Lonelygirl15 udawała 16-letnią dziewczynę o imieniu Bree, opowiadającą o swoim życiu przed kamerą wideo. We wrześniu 2006 roku okazało się, że to w rzeczywistości Jessica Rose, 20-letnia aktorka z Nowej Zelandii, mieszkająca w Los Angeles, a jej wideoblog to przedsięwzięcie zorganizowane przez zawodowych filmowców – Ramesha Flindersa i Milesa Becketta.

 

(LonleyGirl15 obejrzano łącznie 130 milionów razy)

Twórcy polskiej wersji zapowiadają, że ich produkcja to koktajl dokumentu, reality i filmu fabularnego przetykany sensacyjnymi, zagadkowymi wątkami. Każdy z odcinków będzie trwał od 1 do 5 minut. Jego twórcy liczą też na to, że uda im się zaangażować internautów na tyle, by wokół serialu powstała społeczność. Serial rusza w najbliższy poniedziałek, pierwszy odcinek pojawi się na stronie www.n1ckola.pl.

Angażując się w ten projekt, Microsoft wykorzystał innowacyjne narzędzia marketingowe. Produkty firmy nie tylko będą pojawiały się w serialu w postaci product placementu, ale również będą miały realny wpływ na fabułę i dalsze zdarzenia.

Źródło: Mediarun, Gazeta, Microsoft, inf. własna


Paweł Bijata
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto