A A A

Microsoft próbuje promować Windowsa na Facebooku

24 września 2010, 13:57
Microsoft próbuje promować Windowsa na Facebooku

Jakiś czas temu informowaliśmy o akcji marketingowej Microsoftu, która miała zdeklasować komputery Mac. Pojawiło się wtedy wiele głosów, że firma zastosowała błędną taktykę. Czy tym razem będzie tak samo?

Tym razem akcja Microsoftu odbywa się na Facebooku. Poprzez australijskie konto Windowsa uruchomiono kampanię „PC or Mac”. Zasada działania jest prosta: użytkownicy mogą wysłać swoje zdjęcie i opowiedzieć się po jednej ze stron – PC lub Mac. Zabawa polega na zgadnięciu na podstawie zdjęcia, który z użytkowników używa komputera z systemem Windows.

Co tydzień można również wygrać laptopa HP Pavillion dv6-3030TX oraz kopię Windows 7 Home Premium. Wystarczy w maksimum 25 słowach opisać „Jak wydostaniesz się z bezludnej wyspy z wykorzystaniem laptopa z Windows 7”.

Trzeba przyznać, że akcja jest pomysłowa i ma szansę na marketingowy sukces. Microsoft w końcu pojął, że nie zawsze suche wymienianie „dlaczego jesteśmy lepsi” przynosi pożądany skutek. Również sposób przygotowania kampanii jest godny pochwały, trafi ona do użytkowników Facebooka, których stanowią w większości ludzie młodzi, a to głównie wśród nich króluje stereotyp, że Windows jest systemem dla biznesmenów.

Nie wiadomo czy podobna akcja wystartuje również w naszym kraju.


PC Format
Tagi: microsoft
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności

Discord nie tylko dla graczy
3 lipca 2020
Aplikacja rozpoczyna rebranding, który ma poszerzyć grono odbiorców, przede wszystkim spoza kręgu graczy.

Policja odszyfrowała przestępców
3 lipca 2020
Europejskie służby użyły złośliwego oprogramowania, by rozpracować bandytów. W Wielkiej Brytanii aresztowano prawie 750 osób.


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto