A A A

Microsoft złożył broń w walce z YouTube

22 lipca 2009, 12:46
Projekt Soapbox wystartował w 2006 roku. Cel Microsoftu był jeden, przejąć rynek wideo i przerwać dominację YouTube (wtedy serwis z filmikami kupiła firma Google). Wczoraj Erik Jorgensten, wiceprzewodniczący Microsoftu, oświadczył, że właśnie rozpoczęła się operacja zamykania serwisu.
Microsoft złożył broń w walce z YouTube

Soapbox był do tej pory częścią MSN Video. Wiadomo, że Microsoft nie ma zamiaru rezygnować z MSN Video, będzie rozbudowywał serwis i zwiększał jego funkcjonalność.

Soapbox to kolejne niepowodzenie Microsoftu po darmowej encyklopedii Encarta czy wyszukiwarce Live Search (obecnie Bing). Na burzliwe dzieje witryny zwraca uwagę chociażby fakt, że w 2007 roku została na dwa miesiące zamknięta dla nowych użytkowników ze względu na wdrażanie nowych zabezpieczeń antypirackich.

Projekt giganta z Redmond zostanie ostatecznie zamknięty 31 lipca, a od 29 nie będzie już przyjmować klipów.

Źródło: CNET


Paweł Bijata
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności



Nowy patent Samsunga
8 kwietnia 2020
Koreański producent opatentował ekran, w którym zaokrąglone są wszystkie cztery boki.

Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto