Panasonic będzie promował telewizję 3D w czasie zimowej olimpiady
Panasonic chce wykorzystać pozycję sponsora Zimowych Igrzysk Olimpijskich 2010 w Vancouver do promocji opracowanej przez siebie technologii obrazu trójwymiarowego. Firma ma zamiar wprowadzić na rynek w przyszłym roku telewizory i odtwarzacze Blue-Ray wyświetlające filmy w formacie 3D.
Pierwszym krokiem będzie otwarcie „Full HD 3D Theater Pavilion” w Parku Davida Lama w Vancouver, w którym kibice zimowej olimpiady będą mogli zapoznać się z nowymi produktami. W czasie trwających od 12 do 28 lutego 2010 r. igrzysk każdy będzie mógł przetestować sprzęty Panasonica, łącznie z 50-calowym, kompletnym systemem kina domowego, wyświetlającym obraz trójwymiarowy.
W ramach promocji igrzysk, a przy okazji własnego sprzętu, firma oferuje konsumentom także udział w zabawie, w której nagrodą będzie wyjazd na zimową olimpiadę. Panasonic zamieścił na stronie Games at the Web profile kilku sportowców i zachęca użytkowników, by komentowali ich postępy. Blogger-zwycięzca pojedzie w nagrodę do Vancouver - informuje multi-blog.pl