A A A

Reklama internetowa pokonała radiową

28 maja 2008, 11:45
Reklama internetowa pokonała radiową

Rynek reklamy internetowej prześcignął ogłoszenia nadawane w radiu – donosi Gazeta Wyborcza. Wartość rynku internetowej reklamy za rok 2007 szacuje się na 743 mln złotych, wynika z raportu Interactive Advertising Bureau Polska oraz PricewaterhouseCoopers Polska. Stanowi to 8,7 proc. całego rynku reklamowego. Nakłady na reklamę radiową wyniosły zaś 572 mln zł. To bardzo duży postęp, biorąc pod uwagę, że jeszcze 4 lata temu reklamy internetowe stanowiły tylko jeden procent całego rynku.

Najbardziej popularną formą reklamy w polskim internecie są ogłoszenia graficzne – 42,4 proc. wszystkich reklam. W internecie najchętniej reklamują się firmy działające w branży mediów i rozrywki oraz operatorzy telekomunikacyjni.

Źródło: Gazeta Wyborcza


Tagi: internet
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto