A A A

Salesforce kupił Slacka

2 grudnia 2020, 13:50
Popularna platforma wspierająca pracę zdalną została sprzedana.
Salesforce kupił Slacka

Komunikacja w cenie

O możliwej sprzedaży Slacka mówiło się sporo już od paru lat. Jako faworyta typowano dawniej Microsoft, który miał rozważać zapłatę nawet 8 miliardów dolarów. W końcu gigant z Redmond jednak zrezygnował, stawiając na opracowanie własnego systemu, który wyewoluował w Microsoft Teams. Ostatecznie platforma trafiła w inne ręce – i to za dużo wyższą kwotę, niż przypuszczano.

Nabywcą okazała się firma Salesforce, zajmująca się systemami CRM, czyli wszelkimi narzędziami, głównie informatycznymi, wykorzystywanymi podczas utrzymywania relacji sprzedawców z klientami. Koncern wydał na Slacka 27,7 miliarda dolarów.

 

Korekta kursu

Dalsze cele? Przede wszystkim platforma wciąż ma funkcjonować podobnie jak dotychczas. Nowy nabywca chce jednak wzbogacić ją o nowe funkcje, związane z głównym obszarem działalności spółki. Oprócz narzędzia do pracy, Slack ma też usprawnić komunikację firm z klientami.

Narzędzie wciąż ma aktywnie rywalizować z podobnymi systemami innych producentów, a dodatkowe funkcje tylko mu w tym pomogą. Informacji na temat zmian w oprogramowaniu możemy spodziewać się w najbliższych miesiącach.

Fot. Salesforce


Krzysztof Kempski
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto