Samsung prosi użytkowników Note7, aby skorzystali z programu wymiany urządzeń

„Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Prosimy użytkowników, aby wyłączyli swoje Note7 i wymienili na nowe, tak szybko, jak to tylko możliwe", mówi DJ Koh, President of Mobile Communications Business, Samsung Electronics. „Prowadzimy wysyłkę nowych urządzeń, aby mogły one zostać przekazane klientom w ramach programu wymiany tak wygodnie, jak to tylko możliwe oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zrozumienie i cierpliwość".
Samsung robi wszystko, żeby zapewnić pomoc i bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom. Samsung zidentyfikował wadliwe urządzenia i zaprzestał ich sprzedaży oraz dostaw.
Wszystkich klientów, którzy zakupili Note7 firma prosi o wyłączenie urządzenia i jak najszybsze skorzystanie z programu wymiany. Szczegóły pod tym linkiem