A A A

Samsung wstrzymuje sprzedaż Galaxy Note 7

2 września 2016, 10:20
Samsung wstrzymuje sprzedaż Galaxy Note 7 i rozpoczyna akcję nawrotową (wymiana lub naprawa egzemplarzy, które zakupiono). Powód? Istnieje cień szansy, że smartfon może zapalić się podczas ładowania.
Samsung wstrzymuje sprzedaż Galaxy Note 7

Dlaczego wstrzymano sprzedaż Note'a 7? Jeden z nabytych w Chinach egzemplarzy zapalił się podczas ładowania. Samsung nie ma zamiaru ryzykować i wstrzymuje sprzedaż oraz planuje wymianę smartfonu u osób, które go zakupiły.

Oficjalna sprzedaż Galaxy Note7 w sklepach w Polsce miała rozpocząć się 16 września. Telefon można było zamówić już od 16 sierpnia, ale kupujący nie dostali jeszcze swojego egzemplarza.

Note 7 zdobył w pierwszych testach bardzo wysokie oceny i został przez wielu określony mianem najlepszego smartfonu Samsunga w historii firmy.

Dłuższy komentarz odredakcyjny w całej sprawie można znaleźć w tym miejscum.

Poniżej publikujemy pełną treść oświadczenia polskiego oddziału Samsunga:

"Samsung uznaje dostarczanie produktów najwyższej jakości za priorytet, a każdy odnotowany przez naszych klientów incydent, traktujemy niezwykle poważnie. W odpowiedzi na ostatnie doniesienia związane z Note 7, przeprowadziliśmy drobiazgowe dochodzenie, które wykazało problemy z baterią.

Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7.

Klientów, którzy zakupili Note 7 w Polsce prosimy o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią pod numerem telefonu 0.801.672.678 bądź +48 22 607 93 33. Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzoną baterią bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Zdajemy sobie sprawę z niedogodności jakie niesie za sobą ta sytuacja, ale chcemy być pewni, że Samsung dostarcza swoim klientom produkty najwyższej jakości. Bardzo blisko współpracujemy z naszymi partnerami, aby mieć pewność, że proces wymiany urządzeń będzie tak wygodny i efektywny jak to tylko możliwe".


PC Format / Informacja prasowa
Ocena:
Oceń:
Komentarze (1)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
avatar
~Anonim
5 września 2016, 16:29
Witam! Ponoć „Samsung” straci na tym interesie nawet miliard $. No, ale gdyby zawczasu go (w fabryce) przetestowali, to może by wykryli w porę i nie byli stratni ;) .
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto