A A A

Spotify będzie lepiej promować artystów

25 października 2019, 11:20
Firma pracuje nad funkcją, która pozwoli artystom łatwiej informować fanów o nowych utworach. Pytanie tylko, czy wyskakujące okienka nie okażą się zbyt uciążliwe dla użytkowników platformy.
Spotify będzie lepiej promować artystów

Autorzy platformy testują nowe sposoby pozwalające artystom lepiej promować ich nagrania. Jednym z nich mają być okienka pop-up z zachętą do wysłuchania nowo udostępnionych utworów.

Powiadomienia będą pojawiać się w aplikacji podczas słuchania kolejnych utworów. Reklama będzie zawierać odnośnik pozwalający na odsłuchanie proponowanej piosenki. Oczywiście dla artystów będzie to forma płatnej promocji.

Dla użytkowników nowa funkcja może się natomiast okazać nieco uciążliwa. Zwłaszcza że takie powiadomienia będą mogli wyłączyć tylko ci, którzy zdecydują się na wykupienie abonamentu premium. Wtedy będą mogli też wyciszyć muzykę wybranych artystów. Autorzy aplikacji wyjaśniają jednak, że powiadomienia będziemy dostawać tylko od twórców, których nagrań słuchaliśmy już wcześniej.

fot. Spotify


Krzysztof Kempski
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


YouTube walczy z mową nienawiści
13 grudnia 2019
Serwis zaostrza zasady dotyczące publikacji treści i zapowiada usuwanie filmów obrażających lub poniżających innych z powodu ich rasy,...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto