A A A

Telekomunikacja Polska pod marką Orange

25 lipca 2008, 11:59
Telekomunikacja Polska pod marką Orange

Telekomunikacja Polska i Orange podpisały umowę licencyjną, dzięki której TP uzyska prawa do sprzedaży swoich produktów i usług pod marką Orange.

Umowa została zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia. Z jej treści wynika, że opłata licencyjna za używanie marki Orange wyniesie 1,6% przychodów operacyjnych ze sprzedaży produktów i usług pod marką Orange.

Telekomunikacja zakłada, że zmiana marki przyczyni się do wzrostu liczby klientów i przełoży się na zwiększenie przychodów. Przeprowadzenie rebrandingu planowane jest w ciągu 12 miesięcy.

Warto przypomnieć że Grupa TP ma za sobą sukcesywną zmianę marki Idea na Orange, która miała miejsce w 2005 roku.

Źródło: Telekomunikacja Polska


Mateusz Nosel
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto