A A A

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 z obsługą ray tracing

26 marca 2019, 07:20
Vampire: The Masquerade Bloodlines, kultowy klasyk z 2004 roku, wreszcie otrzyma sequel, który będzie wykorzystywał ray tracing w czasie rzeczywistym oraz technikę NVIDIA DLSS.
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 z obsługą ray tracing

Paradox Interactive podczas konferencji Game Developers Conference w San Francisco oficjalnie poinformował o pracach nad Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, grą RPG w uniwersum Świata Mroku, której akcja toczy się w Seattle. Premierę gry zapowiedziano na pierwszy kwartał roku 2020.

Bloodlines 2, gra opracowana przez Hardsuit Labs, jest następcą kultowego RPG Vampire: The Masquerade - Bloodlines i zaoferuje intrygującą historię, dynamiczny system walki oraz nietuzinkowe postacie. Gracze wcielą się w wampira, który krążąc po ulicach miasta i szukając ofiar, będzie musiał zawierać sojusze oraz równoważyć potrzeby spożywania krwi z zachowaniem resztek człowieczeństwa.

NVIDIA, producent kart graficznych GeForce RTX, jest oficjalnym partnerem firm Paradox and Hardsuit Labs, mającym wpływ na oprawę graficzną Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 oraz implementacją w grze ray tracingu w czasie rzeczywistym i technologii NVIDIA DLSS.


Krzysztof Mocek / Informacja prasowa
krzysztof.mocek@firma.interia.pl
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności

Nowe szkło Gorilla Glass
24 lipca 2021
Samsung jako pierwszy zastosuje szkło firmy Corning jako osłonę obiektywów w smartfonach.



Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto