A A A

Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 z obsługą ray tracing

26 marca 2019, 07:20
Vampire: The Masquerade Bloodlines, kultowy klasyk z 2004 roku, wreszcie otrzyma sequel, który będzie wykorzystywał ray tracing w czasie rzeczywistym oraz technikę NVIDIA DLSS.
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 z obsługą ray tracing

Paradox Interactive podczas konferencji Game Developers Conference w San Francisco oficjalnie poinformował o pracach nad Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, grą RPG w uniwersum Świata Mroku, której akcja toczy się w Seattle. Premierę gry zapowiedziano na pierwszy kwartał roku 2020.

Bloodlines 2, gra opracowana przez Hardsuit Labs, jest następcą kultowego RPG Vampire: The Masquerade - Bloodlines i zaoferuje intrygującą historię, dynamiczny system walki oraz nietuzinkowe postacie. Gracze wcielą się w wampira, który krążąc po ulicach miasta i szukając ofiar, będzie musiał zawierać sojusze oraz równoważyć potrzeby spożywania krwi z zachowaniem resztek człowieczeństwa.

NVIDIA, producent kart graficznych GeForce RTX, jest oficjalnym partnerem firm Paradox and Hardsuit Labs, mającym wpływ na oprawę graficzną Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 oraz implementacją w grze ray tracingu w czasie rzeczywistym i technologii NVIDIA DLSS.


Krzysztof Mocek / Informacja prasowa
krzysztof.mocek@firma.interia.pl
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto