A A A

Wolfenstein: Youngblood z obsługą ray tracingu

30 maja 2019, 07:50
Firma NVIDIA ogłosiła, że gra Wolfenstein: Youngblood będzie produkcją wspierającą ray tracing. Opublikowano również sterownik Game Ready zoptymalizowany dla gier Quake II RTX oraz Assetto Corsa Competizione.
Wolfenstein: Youngblood z obsługą ray tracingu

Podczas odbywających się na Tajwanie targach Computex, firmy NVIDIA i Bethesda ogłosiły, że Wolfenstein: Youngblood będzie kolejnym tytułem obsługującym ray tracing w czasie rzeczywistym, a także technikę NVIDIA Adaptive Shading oraz inne nowoczesne funkcje dla graczy.

Akcja Wolfenstein: Youngblood osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości, 19 lat po wydarzeniach przedstawionych w grze Wolfenstein II: The New Colossus. Nowa pierwszoosobowa strzelanka skupia się na trybie kooperacji i wcielamy się w niej w jedną z bliźniaczych córek bohatera poprzednich części, B. J. Blazkowicza.

Nowy sterownik Game Ready zoptymalizowany dla gier Quake II RTX oraz Assetto Corsa Competizione

NVIDIA opublikowała sterownik Game Ready dedykowany grom Quake II RTX oraz Assetto Corsa Competizione. Posiada on również wsparcie dla gogli wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift S i HTC VIVE Pro Eye.

Sterowniki Game Ready udostępniane są najpóźniej w dniu premiery wspieranej gry i zoptymalizowane są pod kątem największej wydajności oraz jakości rozgrywki. Każdy sterownik Game Ready posiada certyfikat zgodności WHQL wydawany przez firmę Microsoft.

 


Krzysztof Mocek / Informacja prasowa
krzysztof.mocek@firma.interia.pl
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto