A A A

YouTube testuje nowe narzędzie analityczne

1 lipca 2020, 08:45
Sprawdzana funkcja ma pomóc twórcom lepiej poznać swoich odbiorców.
YouTube testuje nowe narzędzie analityczne

Analiza słabych i mocnych stron

Platforma należąca do Google'a pracuje nad nowym narzędziem dla youtuberów. Dzięki niemu twórcy poznają mocne i słabe strony swoich kanałów, ale nie tylko. Dowiedzą się też, jak przesłany przez nich film jest odbieramy z perspektywy strony głównej serwisu.

Kolejną zaletą jest możliwość poznania odbiorców: ich preferencji, lokalizacji, w jakiej odbierają naszą produkcję, i średniego czasu oglądania wideo. Youtuber dowie się też, w której części świata jego film jest najbardziej skuteczny pod względem generowania ruchu.

Nowe dane będą uzupełniane przez statystyki, z których mogą teraz korzystać właściciele kanałów. Umożliwi to twórcom przygotowywanie lepszych jakościowo treści, odpowiadających zapotrzebowaniu odbiorców. To z kolei pozwoli im więcej zarobić.

 

Tylko dla dzieci

Kolejną nowością będzie oznaczenie „Made for kids". Funkcja pozwoli włączyć filtr, dzięki któremu wyświetlane będą jedynie filmy przeznaczone dla dzieci.

fot. Kaufdex – Pixabay

 


Dominika Gorgosz
Tagi: YouTube
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Snapchat zachęca do głosowania
7 sierpnia 2020
Znana aplikacja, która do tej pory służyła głównie rozrywce, teraz chce zachęcić młodych Amerykanów do głosowania w nadchodzących...


TikTok zakazany w USA
7 sierpnia 2020
Donald Trump podpisał rozporządzenie zabraniające właścicielowi TikToka prowadzenia działalności w Stanach Zjednoczonych.
Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto