A A A

YouTube zaostrza zasady publikacji reklam

16 czerwca 2021, 11:00
W głównym boksie reklamowym nie będą pojawiać się reklamy związane z alkoholem, hazardem i polityką.
YouTube zaostrza zasady publikacji reklam

Rosną wymagania dotyczące treści reklam w serwisie

 

Boks reklamowy Masthead to jeden z pierwszych elementów, który użytkownicy widzą po otwarciu witryny YouTube. Jest on  wyświetlany zarówno na komputerach, tabletach, smartfonach, jak i telewizorach. Ten format reklamowy może przebierać różną postać i na każdym urządzeniu wyglądać inaczej.

Jedno jest pewne. Zgodnie z nowymi wytycznymi opublikowanymi przez portal YouTube, nie znajdziemy w nim reklam dotyczących narkotyków, alkoholu, hazardu, polityki oraz leków na receptę. Google od kilku lat stara się porządkować treści, jakie pojawiają się w reklamach. W ostatnim czasie zabronił publikacji materiałów, w których jako słowa kluczowe używano mowy nienawiści, dezinformacji politycznej i teorii spiskowych związanych z pandemią koronawirusa.

fot. Gerd Altmann – Pixabay


Tagi:
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto