A A A

Żarówki LED od Panasonic wkraczają do Europy

22 lutego 2012, 10:50
Żarówki LED od Panasonic wkraczają do Europy

Firma Panasonic zapowiedziała, że od kwietnia rozpocznie sprzedaż żarówek LED na europejskim rynku. Produkty wyróżnione złotą nagrodą iF, oferują takie samo światło jak tradycyjne żarówki oraz znacząco podniesioną energooszczędność.

Panasonic, największy w Japonii dostawca żarówek LED, udostępni swoją nową ofertę rozwiązań LED klientom z Europy. Od kwietnia 2012 roku wkręcane i halogenowe żarówki LED, a także nagradzane żarówki Nostalgic Clear LED będą dostępne w sklepach stacjonarnych oraz internetowych na Starym Kontynencie.

Dzięki doświadczeniu oraz innowacyjności firmy Panasonic w zakresie rozwiązań oświetleniowych oraz żarówek LED oferowane produkty są nowością na rynku i dają takie samo światło, jak tradycyjne żarówki. W przeciwieństwie do innych rozwiązań LED żarówki Nostalgic Clear firmy Panasonic wyglądają jak tradycyjne żarówki, a rozpraszająca światło technologia Centre-Mount Technology (CMT) zapewnia znany klientom efekt ciepłego, jasnego blasku. Umieszczenie układu LED w miejscu żarnika sprawia, że różnice między oświetleniem tradycyjnym a LED są niemal niedostrzegalne.

To innowacyjne wzornictwo i technologia były już wielokrotnie wyróżniane — otrzymały między innymi prestiżową złotą nagrodę iF za design w 2012 roku oraz złoto w konkursie Good Design.

Możliwość używania żarówek LED do tradycyjnych zastosowań oraz ich wytrzymałość ułatwiają rezygnację z tradycyjnych rozwiązań oraz zachęcają do oszczędzania. Dla przykładu ośmiowatowa żarówka LED firmy Panasonic zużywa jedną piątą energii pobieranej przez czterdziestowatową żarówkę tradycyjną. Biorąc pod uwagę, że jedna piąta energii elektrycznej pobieranej przez przeciętne gospodarstwo domowe przypada na oświetlenie, taka oszczędność pozwala znacznie obniżyć rachunki. Żarówki LED są ponadto czterdzieści razy trwalsze od tradycyjnych — wystarczają przeciętnie na 40 tysięcy godzin pracy — co obniża koszty wymiany.

Produkcja rozwiązań oświetleniowych LED to jeden z filarów działalności firmy Panasonic, która w 2010 roku sprzedała w Japonii ponad 4 miliony żarówek LED. Wejście na europejski rynek jest częścią szeroko zakrojonej strategii, dzięki której firma ma stać się do 2018 roku najbardziej przyjaznym środowisku producentem elektroniki.


Marcin Powęska / Informacja Prasowe
marcin.poweska@firma.interia.pl
Tagi: sprzęt
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności

Google otworzy konta bankowe
14 listopada 2019
Koncern z Mountain View zamierza rozpocząć w przyszłym roku świadczenie usług bankowych klientom z USA.


Instagram ukrywa lajki
13 listopada 2019
W tym tygodniu u wybranych użytkowników Instagrama z USA mają zniknąć polubienia pod wpisami.

Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto