A A A

"Iron Man" rusza na ratunek HTC

13 sierpnia 2013, 17:29
"Iron Man" rusza na ratunek HTC

HTC startuje z kampanią marketingową, w którą zaangażowany został Robert Downey Jr., znany z ról m.in. Iron Mana i Sherlocka Holmesa.

Nowa kampania jest największą inwestycją marketingową w całej, 17-letniej historii marki HTC. Jej celem jest dotarcie do klientów za pomocą szerokiego spektrum tradycyjnych i cyfrowych mediów. Pierwsza reklama z udziałem Roberta Downey’a Juniora zostanie wyemitowana za pośrednictwem serwisu You Tube już 15 sierpnia 2013 roku. Potem trafi także do kin i telewizji.

Uznany za jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy dużego ekranu - Robert Downey Jr. podpisał dwuletni kontrakt z firmą HTC. Poza udziałem w reklamie, w której wykorzystuje swój własny, niepowtarzalny styl gry aktorskiej, aktor ma pokazać twórczy kierunek zmian zachodzących w produktach marki HTC, inspirując widzów do tworzenia własnych interpretacji skrótu HTC.


Marcin Powęska / Informacja Prasowe
marcin.poweska@firma.interia.pl
Tagi: smartfony, HTC
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto