Wirtualna Czytelnia Starbucks
Wirtualna Czytelnia jest oryginalnym projektem sieci znanych na całym świecie kawiarni Starbucks. To strona internetowa działająca jak czytnik e-booków, na której co miesiąc pojawiać się będzie pięć książkowych nowości. Korzystanie z niej jest niezwykle proste. Wystarczy połączyć się z bezpłatną, dostępną we wszystkich lokalach Starbucks w Polsce siecią Wi-Fi i zalogować się przy użyciu danych Starbucks Card.
Do końca sierpnia w ofercie są: francuski fenomen wydawniczy, powieść Agnes Martin-Lugand "Szczęśliwi ludzie piją kawę i czytają książki", mrożący krew w żyłach skandynawski kryminał "Dom na końcu świata" Ake Edwardsona oraz bestseller Agaty Passent "Kto to pani zrobił?". Nasze emocje rozbudzi również "Miłość rano, miłość wieczorem" Marii Nurowskiej, a w świat fantastyki przeniesie nas "Złodziejska magia" Trudi Canavan. Wystarczy klinkąć wybrany tytuł. Nie ma ograniczeń w wyborze książki. Możemy czytać taką pozycję, na którą akurat mamy ochotę. Dostęp uzyskuje się do 20-30 stron lub 1-3 rozdziałów.
Nie trzeba mieć wyspecjalizowanych czytników internetowych książek, by cieszyć się zawartością Wirtualnej Czytelni. Strona internetowa dynamicznie dostosowuje się do rodzaju urządzenia, z którego korzystamy. Oznacza to, że Wirtualna Czytelnia doskonale działa nie tylko na laptopie, ale także na tablecie czy smartfonie. Po wybraniu danego tytułu, e-book zostaje załadowany w formie pliku pdf. Klikając w pole dokumentu uruchamiamy menu, które pozwala nam dostosować plik do naszych osobistych preferencji. Wirtualna Czytelnia oferuje wiele przydatnych funkcji. Możemy modyfikować wielkość liter i interlinii, wybrać rodzaj czcionki i styl tekstu. Ciekawą opcją jest zmiana szerokości strony oraz włączenie trybu dziennego lub nocnego. Dokonując zmian poszczególnych parametrów od razu widzimy pogląd, a gdy chcemy je anulować, wystarczy kliknąć przycisk "reset".
Wirtualna Czytelnia to nowatorski pomysł i pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku. Oferta internetowego czytnika e-booków to połączenie wyjątkowej treści oraz nowoczesnych rozwiązań. Tym samym marka Starbucks® chce budować relacje z klientami i dostarczać im niespotykanych dodatkowych wrażeń z wizyty w kawiarniach.