Instagram testuje osobiste zbiórki
Wybrani użytkownicy Instagrama testują nową funkcję zbierania pieniędzy.
Na razie w testach uczestniczy ograniczona liczba osób z USA, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Funkcja sprawdzana jest na smartfonach działających pod kontrolą Androida, jednak niedługo będzie dostępna też dla Instagrama uruchamianego na urządzeniach z iOS-em.
Najwyżej 60 dni
Opcja „Personal Fundraiser" pozwoli na zbieranie pieniędzy na własne potrzeby, na cele charytatywne, dla małych firm itp. Przedstawiciele Instagrama podkreślają, że wszystkie inicjatywy fundraisingowe będą najpierw sprawdzane, aby upewnić się, że spełniają wytyczne i zasady serwisu. Podano w nich m.in. listę dopuszczalnych kategorii pozyskiwania funduszy oraz informacje o tym, kiedy zbiórka nie zostanie zatwierdzona.
Po zaakceptowaniu zbiórki będzie ją można prowadzić przez 30 dni z opcją jednorazowego przedłużenia na kolejne 30 dni.
fot. Instagram