A A A

Wiele numerów

PC Format 11/2014
Twoja firma rozrasta się tak, że nie wystarcza ci już jeden numer telefonu i kilka służbowych komórek? Rozważasz zastosowanie centrali telefonicznej i puli numerów wewnętrznych, ale nie stać cię na drogi sprzęt telekomunikacyjny? Nie przejmuj się. Większość twoich wymagań spełni wirtualna centrala telefoniczna easyCALL dostępna za darmo w ramach taryf tego operatora. Jan Więczyszyn

Definiowanie numerów wewnętrznych centrali

Korzystanie z centrali telefonicznej nie miałoby sensu, gdyby trzeba było jedynie odtworzyć treść zapowiedzi. Jej zalety uwidaczniają się wtedy, gdy trzeba zarządzać pulą numerów wewnętrznych. Centralka easyCALL pozwala łączyć z pojedynczymi numerami wewnątrz firmy, przekazywać połączenia grupom, poczcie głosowej i faksowi.


Po zdefiniowaniu schematu IVR, numeru głównego oraz zapowiedzi czas na dodanie numerów wewnętrznych oraz bloków usług dodatkowych, na przykład faksu. Odpowiednie pola (w naszym przykładzie  Połączenie) przeciągnij z panelu narzędziowego po lewej stronie okna. W opisany w poprzednim warsztacie sposób połącz je ścieżkami z modułem zapowiedzi. Korzystając z przycisku opcji na każdej ścieżce, określ numer wewnętrzny. Jeżeli numer wewnętrzny nie zostanie skonfigurowany, połączenie będzie kierowane do całej grupy odbiorców – na przykład konsultantów w dziale handlowym. Odbierze je pierwsza wolna osoba.


Kliknij przycisk opcji w jednym z pól. Na karcie Telefon podaj nazwę użytkownika oraz jego pełny numer. W polu Czas wpisz maksymalny czas łączenia. Po jego upływie połączenie zostanie przerwane. Na karcie Kolejka skonfigurujesz między innymi priorytety połączeń grupowych (grupa Użytkownicy), muzykę odtwarzaną w czasie oczekiwania na połączenie (grupa Muzyka), zapowiedzi bądź informację o liczbie oczekujących w kolejce połączeń (grupa   Komunikaty) oraz sposób wybierania numerów z kolejki (grupa Ustawienia). Zapisz konfigurację przyciskiem Zapisz i zaktualizuj projekt przyciskiem Zapisz u góry okna.


Ocena:
Oceń:
Komentarze (7)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
avatar
kojot
28 sierpnia 2015, 21:40
Z telefonii internetowej śmiało mogę polecić easy calla - mają dobre stawki.
avatar
kkmarko
28 lipca 2015, 13:21
Ciekawy operator voip i dostarcza usługi o wysokiej jakości.
avatar
St0nek
4 marca 2015, 13:33
Wydatki w mojej firmie zmniejszyły się o ponad 50% dzięki EasyCall.
avatar
Arco
11 lutego 2015, 11:30
No ok, dodaj do abonamentu opłatę za 4 tys. minut + opłatę roczną za fax i wyjdzie praktycznie to samo :)
avatar
zagielkuna
4 lutego 2015, 18:11
właśnie nie takie podobne. w halonecie zdecydowanie tanszę są opcje centrali http://www.halonet.pl/cennik/#ipbx https://www.easycall.pl/biznes/folder_dla_biznesu_04_04_13.pdf
avatar
Lolzorz
4 lutego 2015, 15:03
Wszyscy operatorzy VOIP mają bardzo podobne oferty. Ja natomiast w firmie korzystam z EasyCALLa - mają niezastąpioną centralkę.
avatar
zagielkuna
3 lutego 2015, 11:23
Zastanawiam się nad wyborem operatora voipa dla mojej firmy. Chcielibyśmy przenieść numery i skonfigurować centrale. Ciekawą ofertę ma halonet
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Artykuły z wydań

  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
Zawartość aktualnego numeru

aktualny numer powiększ okładkę Wybrane artykuły z PC Format 1/2022
Przejdź do innych artykułów
płyta powiększ płytę
Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto