A A A

Microsoft przeznaczył 2 miliardy dolarów na promocję wyszukiwarki

9 marca 2010, 11:15
Microsoft przeznaczył 2 miliardy dolarów na promocję wyszukiwarki

Microsoft przeznaczył 2 miliardy dolarów na nową kampanię reklamową przeglądarki Bing. Akcja promocyjna zostanie przeprowadzona w Wielkiej Brytanii.

Microsoft postanowił powalczyć z Google o użytkowników i w tym celu przeznaczył aż 2 miliardy dolarów na promocję swojej wyszukiwarki internetowej. Warto dodać, że cała kampania ma trwać trzy miesiące, a pierwsze spoty reklamowe Brytyjczycy obejrzą w telewizji już w środę.

"To dla nas wielka chwila" - powiedział Ashley Highfield, dyrektor zarządzający i wiceprezes konsumentów oddziału Microsoftu w Wielkiej Brytanii.  Dodał także, iż wyszukiwarka Bing spełnia rzeczywiste pragnienia zarówno konsumentów i reklamodawców.

Kampania pod hasłem "Bing and decide" ma przekonać użytkowników do korzystania z Binga dlatego, że wyszukiwarka Microsoftu nie zawiera nadmiaru zbędnych informacji, tak jak w przypadku konkurentów.

Ponadto Microsoft będzie reklamować swój produkt w serwisach społecznościowych i wielu innych mediach. "Żyjemy w świecie, w którym ludzie zapomnieli, że istnieje alternatywna wyszukiwarka. To walka nie tylko o umysły, ale i o serca. Chcemy wywołać emocje i pozostawić głębokie ślady" - dodał Highfield.

Warto wspomnieć, że Microsoft obecnie posiada 3 proc. udziałów w rynku wyszukiwarek, podczas gdy Google kontroluje 90 proc.


PC Format
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności

Bez mapy do celu
23 stycznia 2020
Facebook tak wytrenował sztuczną inteligencję, aby roboty mogły odnajdywać drogę bez korzystania z mapy.



Wyprawa w głąb mózgu
23 stycznia 2020
Koncern Google publikuje największą do tej pory mapę połączeń mózgowych w wysokiej rozdzielczości.
Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto