A A A

Microsoft przeznaczył 2 miliardy dolarów na promocję wyszukiwarki

9 marca 2010, 11:15
Microsoft przeznaczył 2 miliardy dolarów na promocję wyszukiwarki

Microsoft przeznaczył 2 miliardy dolarów na nową kampanię reklamową przeglądarki Bing. Akcja promocyjna zostanie przeprowadzona w Wielkiej Brytanii.

Microsoft postanowił powalczyć z Google o użytkowników i w tym celu przeznaczył aż 2 miliardy dolarów na promocję swojej wyszukiwarki internetowej. Warto dodać, że cała kampania ma trwać trzy miesiące, a pierwsze spoty reklamowe Brytyjczycy obejrzą w telewizji już w środę.

"To dla nas wielka chwila" - powiedział Ashley Highfield, dyrektor zarządzający i wiceprezes konsumentów oddziału Microsoftu w Wielkiej Brytanii.  Dodał także, iż wyszukiwarka Bing spełnia rzeczywiste pragnienia zarówno konsumentów i reklamodawców.

Kampania pod hasłem "Bing and decide" ma przekonać użytkowników do korzystania z Binga dlatego, że wyszukiwarka Microsoftu nie zawiera nadmiaru zbędnych informacji, tak jak w przypadku konkurentów.

Ponadto Microsoft będzie reklamować swój produkt w serwisach społecznościowych i wielu innych mediach. "Żyjemy w świecie, w którym ludzie zapomnieli, że istnieje alternatywna wyszukiwarka. To walka nie tylko o umysły, ale i o serca. Chcemy wywołać emocje i pozostawić głębokie ślady" - dodał Highfield.

Warto wspomnieć, że Microsoft obecnie posiada 3 proc. udziałów w rynku wyszukiwarek, podczas gdy Google kontroluje 90 proc.


PC Format
Ocena:
Oceń:
Komentarze (0)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
Najnowsze aktualności




Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto