Lista alfabetyczna

Dla Firm (5)


Skarbnik NG
Skarbnik NG
Ocena redakcji
 
Windows
Program Skarbnik umożliwia prowadzenie wszystkich operacji księgowych związanych ze zdarzeniami gospodarczymi występującymi w przedsiębiorstwie zgodnie z obowiązującą Ustawą o Rachunkowości. Umożliwia budowanie planu kont i księgowanie dokumentów, sporządza bilans zamknięcia, realizuje pełne rozrachunki i rozliczenia, oraz zestawienia i sprawozdania.

Skup Surowców Wtórnych
Skup Surowców Wtórnych
Ocena redakcji
 
Windows
Skup Surowców Wtórnych 2012 jest kompleksowym systemem obsługi gospodarki odpadami na skupach złomu i surowców wtórnych. Program jest zgodny z najnowszymi przepisami prawa dotyczącego gospodarowania odpadami.

SPRZEDAŻ
SPRZEDAŻ
Ocena redakcji
 
Windows
Program Sprzedaż to prosty system do obsługi sprzedaży we wszystkich rodzajach przedsiębiorstw nieprowadzących magazynu. Aplikacja umożliwia pełną obsługę kasy i sprzedaży, całkowitą kontrole należności, a także współpracę z Managerem Paczek firmy InPost.

Stacja demontażu pojazdów 2012
Stacja demontażu pojazdów 2012
Ocena redakcji
 
Windows
Stacja demontażu pojazdów 2012 jest programem obsługi firm zajmujących się zbieraniem i demontażem pojazdów. System opracowany został w taki sposób, aby maksymalnie uprościć działania użytkownika i wspomóc go w prowadzeniu stacji demontażu pojazdów i zautomatyzować większość czynności jakie muszą zostać wykonane

Subiekt Sprint
Subiekt Sprint
Ocena redakcji
 
Windows
Aplikacja Subiekt Sprint to system dla firm, które chcą szybko i łatwo obsługiwać klientów detalicznych. Mogą z niego korzystać zarówno pojedyncze sklepy, jak i sieci, sklepy jedno- i wielostanowiskowe, samoobsługowe, itd. Program współpracuje z systemem sprzedaży Subiekt GT, z którym wymienia m.in. informacje o towarach, cenach i kontrahentach.

Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto